Aproximativ 2.000 de oameni mor în fiecare an în accidente rutiere, iar alţi 9 mii sunt grav răniţi, dar acest lucru nu pare să deranjeze pe nimeni. Cu atât mai puțin pe cei care iau bani din contracte cu statul pentru a face șoselele ca în Occident.
În România, se fură până şi când vine vorba despre banalele marcaje rutiere. În loc să fie trasate pe o lăţime de 15 cm, aşa cum prevede legislaţia internaţională, firmele cu care CNADNR a semnat contracte babane fac liniile continue mai înguste pentru a economisi vopsea, scrie stirileprotv.ro.
Credea că e într-un Ferrari, dar conducea un Logan! Cum a zburat’ un șofer cu mașina sa! | VIDEO
Jurnaliștii au verificat starea marcajelor de pe Autostrada Soarelui și au constatat că marcajele au o vizibilitate extrem de proastă. Totodată, valorile obţinute arata ca pe un sfert din distanţa de la Bucureşti la Fundulea, marcajele au o luminozitate de aproximativ 3 ori mai mică. Asta implică, pe timp de noapte, un risc de trei ori mai mare pentru producerea unor eventuale accidente.
Ca la Formula 1. Un șofer s-a filmat în timp gonea prin România cu 270 de km/h | VIDEO
Adio permis în format fizic! Ce le vom arăta polițiștilor!
Astfel de probleme au fost semnalate de șoferi şi în oraşe, nu numai pe autostrăzi şi drumuri naţionale. De exemplu, pe Şoseaua Andronache, din Sectorul 2, linia de demarcare are 13,4 centimetri în loc de 15 cm.