Criza economică a trecut, iar clienții se reorientează către alte mări auto. Cel puțin așa ar putea fi explicată scăderea vânzărilor înregistrată de Dacia.
Spre deosebire de octombrie 2014, vânzările producătorului de la Mioveni în Europa au scăzut cu 4 procente. Dacă în 2014, cota de piață Dacia pe piața din Europa era de 2,9%, anul acesta a scăzut cu 0,2 puncte procentuale.
Citește și: Vânzările de mașini cu propulsie hibridă și electrică sunt în creștere
Această situație se datorează diminuării vânzărilor pe piețele din Franța (-5,6%) și Germania (-8,4%). În schimb, Dacia reușește să crească în Italia și Spania, piețe care ușor, ușor își revin.
Citește și: Vanzări – apetitul românilor pentru mașinile second-hand este în creștere
În România, înmatriculările de mașini noi au crescut cu 3% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Via | Digi24