Spotul publicitar aferent lansării noului Opel Grandland a fost filmat în România. Dar se va regăsi acest automobil, ca să zicem așa, în filmul cu piața auto din România? Asta vom vedea după debutul comercial. Oricum, noul Opel Grandland se prezintă promițător.
Revenind la tematica spotului, mesajul acestuia susține următoarea idee: „Dacă denumești o mașină Grandland, nu te oprești la noțiunea dimensională de mare. O faci GRAND! Prima frază din spotul TV al campaniei de lansare pentru Noul Opel Grandland dă tonul: Iată un SUV de top îndrăzneț și pur, care stabilește noi standarde și electrifică lumea. Campania internațională cu acoperire de 360 de grade este în curs de desfășurare și îi motivează pe oameni să facă ceea ce face noul Opel Grandland, câștigătorul „Volanului de Aur 2024′: să nu fie mulțumiți cu „mare’, ci să își dorească ceva cu adevărat GRAND. Motto-ul campaniei inovatoare, dezvoltată în colaborare cu agenția de creație Jung von Matt HAVEL, rezumă totul pe scurt: „#GOGRAND.
„Noul Opel Grandland transpune principiul nostru de marcă „German Energy – în fiecare detaliu. Noul Opel Grandland este extrem de spațios, echipat cu tehnologii de top, cum ar fi luminile Intelli-Lux HD, și se mândrește cu un design puternic și modern – acum cu sigla Opel iluminată în față și în spate. Grandland este disponibil în versiune hibrid, plug-in hybrid sau complet electric, cu o autonomie de top. Deci este GRAND în toate privințele! Noua campanie ‘#GOGRAND exprimă această senzație cu un mesaj clar – și o notă umoristică. Este exact ceea ce este Opel, a declarat Rebecca Reinermann, Vicepreședinte Marketing Opel și Vauxhall.
Astfel, campania neconvențională se concentrează pe toate caracteristicile și calitățile importante care duc noul Opel Grandland electrificat la nivelul următor. Este primul Opel cu noul Vizor 3D, sigla Opel Blitz iluminată în față și inscripția „OPEL’ iluminată permanent în spate. Oferă tehnologii inovatoare, cum ar fi iluminarea revoluționară Intelli-Lux HD cu mai mult de 50.000 elemente LED. Și este primul model Opel bazat pe platforma Stellantis de clasă medie STLA definită optim pentru vehiculele electrice cu baterie, care va permite în curând o autonomie fără emisii locale de până la aproximativ 700 kilometri (WLTP) cu o baterie de 97 kWh. Acestea și multe altele duc la o singură concluzie: „Deci, este o mașină mare? Nu, este… GRAND!