Un american a trimis noul său Tesla Model Y de șapte ori în primele cinci luni de la achiziție. Majoritatea intervențiilor s-au făcut pentru a repara probleme create de vizitele anterioare în service.
Citește și:
Când Tesla submarin se făcu! Model 3 are calități nebănuite (VIDEO)
Un proprietar de Tesla Model 3, fără permis după ce a încercat să modifice viteza ștergătoarelor
Tesla Model 3 se depreciază de cinci ori mai greu decât alte electrice
Toyota, cel mai valoros brand auto din lume. Evoluție impresionantă pentru Tesla
Popularitatea Tesla și, implicit, creșterea substanțială a cererii pentru modelele producătorului amerian vine și cu greutăți în a livra un produs și repede și bine — o situație cu care oricare producător aflat în această situație s-ar confrunta. Sigur, unele probleme — cum ar fi să-ți cadă volanul în mers — sunt un pic cam serioase. Majoritatea țin însă de calitatea asamblării.
Sper exemplu, Andy Cheng a primit în aprilie Tesla Model Y comandată, ca să constate că avea zgârieturi, că vopseaua era sărită în unele locuri, în altele erau formate deja bule de aer; în plus, ușa portbagajului nu se închidea bine. După publicarea materialului în care arăta aceste defecte, și alți clienți Tesla au confirmat că mașinile lor noi aveau probleme similare.
O persoană foarte calmă și înțelegătoare din fire — cel puțin așa arată pe cameră —, Cheng a început un dute-vino între garaj și service-urile specializate Tesla. În total, în cinci luni a făcut șapte vizite la service; în mod comic, unele dintre vizitele ulterioare au fost făcute pentru a repara probleme cauzate de intervențiile anterioare ale mecanicilor.
Producătorul american este conștient de situația cu care se confruntă și a spus că va pune accent mai mare pe controlul calității mașinilor sale care ies de pe liniile de producție.