Cea de-a treia generație a modelului Porsche Cayenne este gata de pornire. Noua ediție a acestui model a trecut printr-o serie de examinări complexe și exigente.
Porsche va lansa noul Cayenne pe 29 august 2017. Noul model este o versiune complet refăcută. Sistemul de transmisie și șasiul, precum și conceptul display-ului și panoului de control au fost reproiectate pentru a spori și mai mult atât sportivitatea, cât și confortul.
Obiectivul principal al acestui proces elaborat de testare este de a realiza un echilibru perfect între numeroasele componente, dintre care unele au fost dezvoltate special pentru Cayenne. Pentru noua generație Cayenne – denumită E3 în cadrul Porsche – acest proces a început încă din 2014. În plus față de simulările virtuale din ce în ce mai exacte, testarea în condiții reale este în continuare foarte apreciată la Porsche și reprezintă examinarea finală pentru fiecare model nou semnat de producătorul de automobile sport din Stuttgart.
Condiții extreme pentru noul Porsche Cayenne
Pentru a simula condiții extreme, prototipurile noului Cayenne sunt testate în întreaga lume, inclusiv pe piste de curse folosite în mod tradițional de Porsche pentru a testa toate modelele sale: în Germania, sunt folosite Hockenheimring și dificila Nürburgring-Nordschleife. În Italia, automobilele sunt testate prin funcționare continuă pe pista de mare viteză de 12,6 kilometri de la Nardò.
Materialele, senzorii și componentele electronice trebuie să-și dovedească calitatea și durabilitatea în diferite condiții climatice – până la plus 50 grade Celsius pe dunele de nisip din Dubai (EAU) și pe versanții prăfuiți din Death Valley (SUA), precum și până la minus 45 de grade Celsius, pe gheață și zăpadă, în Alaska (SUA). Cea de-a treia generație Cayenne a trebuit, de asemenea, să îndure traficul greoi în clima fierbinte și umedă din orașele Chinei, dar a rulat și pe piste superioare de testare în Suedia, Finlanda și Spania, și a fost transportată în Africa de Sud, Japonia și Noua Zeelandă pentru teste extinse pe carosabil și offroad.
Durata de viață a vehiculului este simulată în condiții foarte dure, care sunt puțin probabil să apară odată ce vehiculul este cumpărat de client. În condiții de zi cu zi, în traficul urban, pe drumurile de țară și pe autostrăzi, vehiculele ajung până la 240.000 km în doar câteva luni, fiind testate în schimburi.
Ce înseamnă acest simbol de pe mașini! Nu te-ai fi gândit la așa ceva
Greșeala pe care toți șoferii o fac
MARE ATENȚIE! Nimeni nu-ți spune asta despre MAȘINILE DIN GERMANIA!