Cunoscutul pilot Titi Aur a analizat modul în care s-a produs accidentul care i-a curmat viața lui Răzvan Ciobanu și susține că designerul a murit în teribilul accident de circulație pentru că nu a purtat centura de siguranță.
Mașina extrem de robustă i-ar fi salvat viața, crede Titi Aur, care a analizat fotografiile făcute la fața locului. Expertul a mai spus că nu a observat urme de frânare.
‘E greu să mă pronunț, dar din imaginile pe care le-am văzut, sunt aproape sigur că Răzvan nu purta centura, pentru că partea șoferului e relativ întreagă. Chiar dacă ar fi avut niște leziuni ar fi fost găsit la volan, prins de centură. Centura are niște capsule pirotehnice, care în momentul unui accident te strâng de scaun. Faptul că a mers foarte mult pe lângă șosea ori s-a jucat cu mașina, ori a avut alte motive, altfel nu înțeleg cum să meargă atât de mult pe lângă șosea fără să frânezi. Nu cred că e vorba de sinucidere pentru că în cazul acesta ar fi intrat violent în ceva. Sigur toată acțiunea e la viteză mare. Așa cum arată mașina, dacă ar fi avut centură de siguranță sunt aproape sigur că era în viață și se afla în mașină’ a spus Titi Aur.
bazati-va pe fiare daca vreti sa muriti ca prostii!
Fara centura era sigur, ca altfel nu zbura din masina. De ce a mers 850 m pe un camp fara sa incetineasca, este o intrebare la care Politia va trebui sa gaseasca un raspuns. Dupa parerea mea (nu sunt Titi Aur dar nici „necunoscator” sa mergi 850 m pe un camp fara sa incetinesti inseamna ca ori esti adormit tun (iar trecerea de la sosea la camp cat si campul in sine sunt foarte line), ori sub influenta (de orice fel) ori deja decedat la volan. Cel mai probabil ca autopsia va da cauza decesului si astfel se poate elimina una din cele 3 cauze de mai sus.
Dacă a fost sub influența drogurilor după cum s-a scris în presă, e mai bine că s-a întâmplat așa. Producerea unui accident era doar o chestiune de timp. Cum era dacă ar fi intrat frontal într-un autoturism cu tancul acela de mașină? Câți oameni ar fi ucis?