Toyota Corolla Touring Sports: Noul break compact al niponilor

Toyota Corolla Touring Sports debutează la cinci ani și jumătate de la lansarea lui Auris Touring Sports.

Vorbim despre cinci ani care au trecut de la prezentarea primului break compact oferit și cu un sistem de propulsie hibrid și despre înlocuitorul său care poartă acum numele Corolla. Pentru prima dată în istoria acestui model, caroseria break-ului este semnificativ diferită de cea a hatchback-ului, fiind gândită pentru clienții care au anumite nevoi de ordin practic. În acest sens, portbagajul are un volum de încărcare de 598 de litri.

Citește și:

Cea mai scumpă mașină vândută vreodată la licitație

Cum a ajuns o Dacia 1100 vedetă pe internet

Costă 5 milioane de euro și toate unitățile sunt vândute

Lada Vision 4×4: Cum arată un SUV de clasă mică de la ruși!

Bugatti Chiron din LEGO: Merge cu 20 km/h

 

Design-ul este semnat de departamentul european al companiei nipone, care are un centru dedicat în Zaventem. Noua platformă i-a conferit lui Corolla Touring Sports o caroserie dedicată, care îi asigură un ampatament de 2.700 de milimetri și cel mai bun spațiu pentru picioarele pasagerilor din spate din întregul segment al break-urilor compacte.

Clienților le va fi oferit un motor 1.2 benzină turbo de 116 CP și posibilitatea de a alege între două sisteme hibride. Practic, vor putea alege între un hibrid cu motor de 1.8 litri și 122 CP, respectiv un motor de 2.0 litri și 180 CP. Cel de-al doilea este o propunere inedită în segment în materie de raport putere/emisii de CO2.

Indiferent de motorul ales, Corolla Touring Sports are platforma TNGA a companiei nipone în varianta GA-C. Adică varianta de clasă compactă a noii platforme modulare globale folosite de Toyota. Puntea față are un sistem de suspensie MacPherson, pe când puntea spate este multi-link.

Pentru prima dată pentru Corolla, există opțiunea unui sistem de suspensie adaptivă datorită noilor amortizoare oferite la un cost suplimentar față de standard. Cei de la Toyota au modificat și poziția de montare a motorului pentru a coborî centrul de greutate al mașinii și au repoziționat bateria sistemului hibrid și înălțimea de montare a scaunelor din față din același motiv.

Variantele superioare de echipare includ dotări precum head-up display, sistem audio premium JBL, sistem de încărcare wireless a telefonului mobil, unitate multimedia Toyota Touch și alte echipamente menite să facă viața la bord mai ușoară.

Adaugă un comentariu