Landcruiser a suferit un facelift in urma caruia designul a fost improspatat, interiorul a fost modernizat si au aparut noi sisteme de asistenta.
Cu o istorie de peste 60 de ani, Land Cruiser este o legenda a off-road-ului si epopeea continua. Pentru 2014, japonezii au adus imbunatatiri acestui off-road clasic.
Principala modificare de design se refera la partea frontala. Farurile alungite includ acum semnalizatoarele si luminile de zi si sunt disponibile cu halogen sau LED. De asemenea, grila radiatorului si bara de protectie fata care integreaza proiectoarele sunt noi. In acelasi timp, stopurile sunt modificate, iar jantele de 17 inci cu sase spite si cele de 18 inci cu 12 spite sunt de asemnea noi.
Datorita modificarii partii frontale, lungimea a crescut cu 2 cm la 4,78 metri pentru versiunea cu cinci usi si la 4,34 metri pentru versiunea cu trei usi.
Plansa de bord a fost modernizata remarcandu-se noile indicatoare Optitron si displayul TFT color de 4,2 inci dintre indicatoare. Deasupra displayului sistemului de navigatie de 7 inci „Toyota Touch 2 with Go’ a aparut un bloc de control din metal usor pentru sistemul audio.
Comenzile pentru cele cinci programe off-road din Multiterrain Select (Mud &Sand, Loose&Rock, Mogul, Rock si Dirt&Rock), pentru suspensia adaptiva si pentru sistemul de tractiune au fost reorganizate sub blocul climatizarii.
Tractiunea integrala cu diferential central Torsen si reductor distribuie puterea in raport 50-50% si poate transmite pana la maximum 70% spre spate. Optional, se ofera bare stabilizatoare decuplabile KDSS.
Land Cruiser este disponibil cu un motor turbodiesel cu 4 cilindri de 3 litri care dezvolta 190 CP si 420 Nm, fiind cuplat cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte sau automata cu 5 trepte.
Pentru anumite piete si doar la versiunea lunga este disponibil un motor V6 de 4 litri cu 282 CP si 385 Nm.