Compania Interbrand a publicat topul celor mai valoroase branduri ale anului. Printre cele 100 de companii selectate de aceștia, se numără și 15 producători auto.
Ca și în 2014, Toyota păstrează poziția de lider în domeniul auto. Japonezii reușesc totodată să urce două poziții, aflându-se acum pe locul 6. Conform Interbrand, valoarea Toyota a ajuns la 49,05 miliarde de dolari, cu 16 procente mai mult ca în 2014.
Pe locul secund în topul celor mai bine plasate mărci auto se află BMW. Nemții ocupă locul 11 la general și înregistrează o creștere a valorii de piață de 9%, ajungând la 37,2 miliarde de dolari.
Podiumul este completat de Mercedes-Benz. Compania din Stuttgart ocupă locul 12 la general cu o creștere de 7 procente și o valoare de piață de 36,7 miliarde de dolari.
Mărcile care se află în Top 100 cele mai valoroase branduri: Honda (19), Volkswagen (35), Ford (38), Hyundai (39), Audi (44), Nissan (49), Porsche (56), Kia (74), , Harley-Davidson (79), Chevrolet (85), Land Rover (87) și MINI (98).
Via | Interbrand