Anul trecut, Toyota a pierdut coroana de cel mai mare producător auto în fața grupului Volkswagen. Dar nu-i nicio problemă pentru că japonezii reușesc să bată alte recorduri.
Spre exemplu, la finalul lunii ianuarie, Toyota a anunțat că a vândut 10,5 milioane de mașini eco. Și când te gândești că totul a început în decembrie 1997 când Toyota aducea pe piață prima generație Prius.
„Când am lansat Priusul, nimeni nu știa ce este acela un hibrid. Cei care îl conduceau erau numiți <> sau avea alte porecle asemănătoare. Acum, mulțumită acelor oameni care i-au acordat atenție lui Prius, hibrizii au devenit din ce în ce mai populari și Toyota a urcat pe valul succesului în acest ocean eco. Le mulțumim tuturor clienților care au ajutat la atingerea acestei borne de 10 milioane de hibrizi', a declarat Takeshi Uchiyamada.
Mai mult decât atât, oficialii Toyota au făcut și o serie de calcule cu privire la lucrurile pe care le-au reușit oamenii conducând mașini hibride. Astfel, japonezii spun că hibrizii lor au salvat 29 de milioane de kilolitri de benzină și au emis cu 77 de milioane de tone mai puțin CO2 comparat cu același număr de vehicule cu motoare pe benzină.
Via | Motor1