Trotinetele electrice sunt tot mai populare în București, dar unii utilizatori refuză să se mai despartă de ele după ce le închiriază. La numai două zile după ce a intrat pe piața din România, o companie de închiriat trotinete electrice a descoperit că i-a dispărut 10% din flotă.
Pe 26 iunie s-a desfășurat în București „Sustainable Mobility Forum’, cel mai important eveniment local dedicat soluțiilor alternative de transport. Printre invitați s-a numărat și Tamas Toth, Manager Operațional în cadrul Lime Budapesta.
Printre altele, acesta a vorbit despre provocările pe care le-a întâmpinat compania sa, odată ce a început să își desfășoare serviciile în București. Din declarațiile sale, deducem că unii utilizatori nu înțeleg conceptul „închiriere’.
Citește și:
ŢEPE URIAȘE cu maşini SECOND din Germania! Citeşte ca să nu plângi după BANI în arestul Poliţiei
CEA MAI TRISTĂ VESTE: Nu-l vom mai vedea vreodată pe Michael Schumacher!
Scene UIMITOARE: Operație pe inimă, pe marginea drumului pentru salvarea unui motociclist
Milioane de ŞOFERI fericiți! Se dă LEGE pentru ieftinirea benzinei! De când se aplică
Toţi ŞOFERII DE TIR trebuie să ştie: iată noul DISPOZITIV OBLIGATORIU din 15 iunie
„Am prevăzut neprevăzutul. În primele două zile, am pierdut în jur de 10% din flota noastră’, susține Tamas Toth. „Am început cu 450 [n.r. de trotinete electrice], deci 10% a fost un număr uriaș. Totuși, am angajat șoferi și „juicers’, care sunt responsabili cu reîncărcarea scuterelor și cu colectarea lor. Cooperarea a decurs foarte bine, am fost plăcut surprins de felul în care au reacționat oamenii. Am reușit să recuperăm majoritatea scuterelor care dispăruseră în primele două zile‘.
Dispariția trotinetelor electrice nu este singura problemă cu care s-a confruntat compania din momentul în care a intrat pe piața din România. Potrivit lui Tamas Toth, roțile vehiculelor nu se împacă prea bine cu denivelările din București: „Ca fapt divers, fiecare piață prezintă anumite probleme, iar aici, în București, am observat că roțile trotinetelor se distrug mai des [n.r. decât în alte orașe]. Motivul este că trotuarele și șoselele nu sunt la același nivel. Există o denivelare mică. Fiind un utilizator experimentat, mie îmi este ușor să trec peste ea, dar pentru începători poate fi o provocare‘.
La ediția de anul acesta a Sustainable Mobility Forum au urcat pe scenă oficiali ai companiilor cu cea mai mare implicare și vizibilitate în sfera mobilităiții sustenabile, precum LIME, Wolf-E Rides, FlixBus, BMW, GetPony, Hubject, Renovatio sau Engie. Aceștia au prezentat numeroase soluții viabile de transport alternativ, cu scopul reducerii emisiilor de gaze cu efect de seră.
Sursa foto: 123RF.com