Tușă de creativitate neobișnuit de intensă pentru un Volkswagen? Da, pentru că VW ID.Unyx vizează China!

vezi galeria foto

Având la bază de-acum binecunoscuta platformă tehnică 100% electrică MEB, VW ID.Unyx este unul dintre produsele asimilate strategiei „în China, pentru China’. Conform acesteia, marca Volkswagen își definește oferta locală pentru a reflecta mai îndeaproape aspirațiile clienților săi chinezi.


Volkswagen tocmai a prezentat primul model din noul său subbrand, numit chiar VW ID.Unyx. S-a comunicat că este vorba despre un Coupe E-SUV caracterizat printr-un design în mod special vizionar, dispune de o interfață om-mașină personalizată (HMI) cu un avatar 3D configurabil, iarautonomia sa ar fi de peste 600 km.

De asemenea, VW ID.Unyx reprezintă cea mai avansată etapă de dezvoltare a vehiculelor conectate inteligent de la Volkswagen. Producătorul susține că vehiculul este adaptat tehnic și vizual stilului de viață al clienților tineri din metropolele Chinei. Conceptul de vânzare cu amănuntul al subbrandului mizează chiar acum pe 40 de magazine exclusive în 20 de orașe, unde cei interesați pot examina vehiculul inclusiv prin tehnologii moderne precum realitatea virtuală și augmentată.


Versiunea entry-level a lui VW ID.Unyx este propulsată de un motor electric de 210 kW (286 CP) amplasat la puntea din spate. Motorul este alimentat de o baterie de 77 kWh (capacitate netă). Automobilul poate să acopere cu un „plin de baterie’ distanțe de până la 621 km (norme standard CLTC, China Light-Duty Test Cycle). Va exista și o versiune cu tracțiune integrală cu două motoare electrice și o putere de 250 kW (340 CP).

Dacă ne întrebați pe noi, Volkswagen tocmai a inventat pentru piața Chineză un fel de Cupra combinat cu ID.3 – deci cu accente premium și de dinamism care nu se regăsesc pe la VW-urile europene. Dincolo de forma materială în sine a mașinii, posibilitatea personalizării softului îi va aduce o notă în plus de modernism. Așa se face când vrei să te insinuezi pe piața orientului îndepărtat, unde clienții par să fie mult mai puțin conservatori decât în Occident și unde sunt oferite automobile care, în ochii noștri, par să vină din viitor.


CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE