Pe scurt: s-a întâmplat un dezastru. Dar cum s-a ajuns aici? Este esențial ca atunci când vrei să reumpli lichidele pentru mașina pe care o conduci să ai cunoștințe de bază despre locul unde trebuie turnate.
Uleiul este esențial pentru motor și apar probleme chiar și numai dacă acesta este turnat peste limita maximă semnalată de constructor. Însă atunci când ajungi să torni 5 litri de lichid de parbriz peste uleiul din motor totul se tranformă într-un secenariu de groază pentru orice posesor de mașină.
Potrivit relatărilor de pe un forum de Mini din Franța, o doamnă proprietar a povestit cum i s-a aprins avertizarea că nu mai are lichid de parbriz și apoi a completat cu un bidon de 5 litri. După doar câtiva kilometri mașina a început să dea rateuri și să scoată mult fum albastru, astfel încât a chemat platforma și a trimis mașina în service. Ce au găsit mecanicii acolo întrece orice așteptări. Se pare că uleiul, în combinație cu lichidul de parbriz, s-a transformat într-o substanță gelatinoasă ceea ce a dus la blocarea funcțiilor normale ale motorului.
Mai grav este că deși soluția poate fi curățată se pare că motorul este complet distrus, iar dacă ținem cont că orice reparație la un Mini nu este ieftină atunci nota de plată se va ridica la sume cu patru zerouri. În euro.