Noul ix35 va fi construit in trei locatii. Cel mai mare numar de modele ix35 vor vedea lumina zilei la la uzina din Ulsan (Korea), unde deja s-a demarat productia. Al doilea punct de lucuru va fi in Slovacia, la Zilina, unde productia va demara la inceputul lui 2010. Modelul se va produce si in China.
Noul ix35 aduce elemente de design imprumutate de la conceptul ix-onic, prezentat la Salonul de la Geneva. Acest aspect este mai evident in cazul grilei hexagonale a radiatorului.
Ca si dimensiuni, Hyundai ix35 dispune de un ampatament de 2.640 mm, mai mare cu 10 mm decat la Tucson. Lungimea are valoarea de 4.410 mm, iar latimea este de 1.820 mm, ambele cu valori crescute.
Pentru interior, Hyundai anunta mai mult spatiu pentru picioare si pentru cap. Habitaclul dispune de acoperis panoramic cu protectie UV. Tot la interior, capacitatea cotierei a crescut la 6,2 litri, iar mufa USB/Aux a fost reamplasata pentru mai mult loc pentru playere.
Noul Hyundai ix35 va fi propulsat de motoare alimentate cu benzina, dar si de catre propulsoare diesel. In primul caz vorbim despre motorul de 2 litri si 163 CP (178 g CO2/km), care va fi cuplat la o cutie de viteze manuala si va avea tractiune 2WD. Noul motor 1.6 GDI dezvolta 140 CP si emite 159 g CO2/km. Acesta va fi disponil din noiembrie 2010 si va avea sistem ISG stop-start.
La capitolul diesel, ix35 va avea motoare de 1,7 si 2 litri. Primul va dezvolta 115 CP, va dispune de sistem ISG si va emite 139 g CO2/km. Acesta va avea cutie de viteze manuala cu sase trepte. Motorul de 2 litri va dezvolta 136 CP si 184 CP si va emite 165 g CO2/km cu tractiune 4WD si 158 g CO2/km cu tractiune 2WD.
Pe langa aceste motoare, care dispun de inovatii tehnice ca Dual CVVT, DLC, Hyundai prezinta in premiera si cutia de viteze automata cu sase trepte, mai usoara cu 12 kg decat cea anterioara in cinci trepte.
Sistemul de tractiune integrala (optional) include Hillstart Assist Control (asistare la plecarea din panta) si Downhill Brake Control (asistare la coborare).