Volkswagen implementează o nouă strategie pentru vânzări în China

Volkswagen lansează un nou model de vânzări în China şi va deschide showroom-uri în centrele oraşelor pentru vehiculele electrice la care va oferi preţuri fixe, renunţând la sistemul convenţional de vânzări din industria auto.

Săptămâna trecută, societatea mixtă deţinută de Volkswagen şi compania chineză SAIC Motor a deschis primul showroom conform noului sistem în oraşul Hangzhou, potrivit postărilor din social media. Magazinul, numit „ID. Store X”, vinde maşini electrice din familia ID.

Clienţii pot comanda vehicule la preţuri fixe direct prin site-ul companiei, prin aplicaţia de pe telefon sau de la dealerii autorizaţi. Investiţiile în noile magazine sunt realizate de un grup de dealeri selectaţi de VW şi tot ei le operează, a anunţat miercuri grupul german.

Producătorii auto tradiţionali stabilesc de obicei un preţ oficial, dar deseori dealerii oferă discounturi sau cer preţuri mai ridicate, în funcţie de cererea pentru modele.

Sursa: agerpres.ro

taguri
Adaugă un comentariu