Volkswagen a decis să intre pe segmentul entry-level de pe piaţa din China cu un nou brand. Compania germană revitalizează denumirea Jetta şi va oferi prin intermediul acestui sub-brand o serie de modele accesibile.
Conform datelor financiare pe piaţa chineză aproximativ o treime din toate autoturismele sunt vândute în prezent pe segmentul entry-level. În cadrul acestui segment, aproximativ 80% dintre clienți cumpără o mașină pentru prima dată în viața lor. Cumpărătorii care îşi cumpără pentru prima dată o maşină aici sunt în medie cu 20 de ani mai tineri decât în Europa sau America. În segmentul entry-level aceştia cheltuiesc de la 8.000 până la 15.000 de euro.
Compania germană susţine că noul sub-brand Jetta va fi poziţionant independent pe această piaţă, dar cu o apropiere recunoscută de lumea Volkswagen. Toate modelele sunt produse de FAW-Volkswagen într-o fabrică de ultimă generație din Chengdu.
La acest moment în gama Jetta este oferit sedanul VA3 şi un SUV denumit VS5, care are la bază modelele SEAT Ateca și Skoda Karoq.