Volkswagen va renunța la sloganul Das Auto

La jumătatea acestui an vă anunțam că Volkswagen a schimbat fontul celebrului slogan Das Auto. Dar la acea vreme, nemții nu știau în ce vor intra. Scandalurile Dieselgate și Carbongate sunt în plină desfășurare, iar acest lucru îi determină pe nemți să recurgă la metode drastice.

Prima victimă a diviziei de marketing și comunicare va fi sloganul Das Auto. Conform Reuters, nemții vor renunța la el întrucât transmite un mesaj nepotrivit raportat la situația actuală a companiei.

Sloganul Das Auto a fost lansat în 2007 și avea și o notă arongantă, sugerând că doar Volkswagen poate fi asociat conceptului de automobil. Decizia a fost luată în cadrul unei întâlniri care s-a desfășurat la Dresda.

2.000 de manageri din grup au fost prezenți la întâlnire, iar Herbert Diess, brand managerul marcii Volkswagen a pus punctul pe i. Das Auto este „absolutist” și arogant în condițiile în care compania trebuie să afișeze modestie.

Via | Reuters

Adaugă un comentariu