In momentul lansarii noii generatii a lui Volvo XC90, oficialii producatorului scandinav au anuntat o editie speciala a SUV-ului premium.
Botezata First Edition, aceasta urma sa fie comercializata in doar 1.927 de unitati, valoare ce se identifica cu anul infiintarii producatorului suedez.
Mai mult decat atat, Volvo a decis ca XC90 First Edition sa fie comercializat doar in mediul online si doar pe anumite piete din Europa. Comercializarea noului Volvo XC90 First Edition a debutat pe 3 septembrie, iar interesul pentru noul produs scandinav a fost crescut. Conform oficialilor suedezi, cele 1.927 de exemplare au fost epuizate in doar 47 de ore de la punerea in vanzare.
Citeste si: Oficial: Volvo XC90 – Vikingul din Valhalla
Asa cum deja stiti, noul Volvo XC90 First Edition va sosi cu o serie de accesorii speciale la interior, iar sub capota a fost disponibil alaturi de doua motorizari. Vorbim despre agregatul D5 de 225 CP si 470 Nm si despre benzinarul T6 de 320 CP si 400 Nm.
Vezi si: Primul clip de prezentare si primul crash-test cu noul Volvo XC90