Nissan a prezentat primele informatii ale noului sau model compact, marcand astfel reintoarcerea in forta intr-un segment pe care l-a abandonat in 2006, odata cu retragerea Almerei.
Numele noului model a fost folosit de Nissan pentru prima oara in 1978. Folosit pe scara larga pe pietele din Asia si Australia in ultimii 40 de ani, acest nume a fost preluat pe anumite piete europene la inceputul anilor 90. Construit la uzina Nissan din Barcelona, Spania, noul Pulsar restabileste legatura marcii cu segmentul C – al doilea cel mai mare sector auto pe piata europeana.
Nissan promite cel mai lung ampatament din clasa (2700 mm) si prin urmare un habitaclu foarte spatios. Spatiul la genunchi, de 692 mm, este apropiat de ceea ce ofera modelele de clasa medie. In ciuda acestor calitati, Pulsar se mentine extrem de compact, avand o lungime totala de numai 4,39 metri.
La data lansarii, Pulsar va fi disponibil cu o motorizare turbo pe benzina 1.2 DIG-T de 115 CP si una diesel 1.5 dCi de 110 CP. Anul viitoar, gama va fi completata de motrorizarea turbo pe benzina de 1,6 litri, care dezvolta 190 CP. Atat cutia manuala, cat si cutia de viteze cu variatie continua X-Tronic pot fi specificate pe noul model compact al Nissan.
Ca si in cazul noului Qashqai, Nissan promite dotari inedite pentru clasa compacta, iar noul Pulsar este, astfel, primul model din segment care ofera standard, pe cel putin un model din gama, detector de unghi mort, detector de obiecte in miscare si asistent de banda, ca parte a sistemului Safety Shield.
In plus, Pulsar ofera, in functie de nivelul de echipare, faruri cu LED si ultima generatie a sistemului multimedia Nissan Connect. Comercializarea noului model va demara in toamna 2014.