Volkswagen a prezentat oficial noul model VW ID.3, care are toate șansele să devină vârful de lance al nemților pentru intrarea în forță pe segmentul mașinilor electrice. Cu această ocazie, la Salonul Auto de la Frankfurt, constructorul și-a dezvăluit și noul logo, o versiune minimalistă a siglei pe care o știam dintotdeauna.
La prima vedere, noul logo VW este aproape identic cu varianta anterioară. Nemții pur și simplu au redus sigla la esență, optând pentru un aspect bidimensional cu linii mai fine. De asemenea, după cum puteți vedea în galeria foto de la începutul articolului, baza literei W nu mai fuzionează cu cercul dimprejur.
Citește și:
Noul examen medical obligatoriu pentru șoferi: Nu-l treci, nu iei permisul
Poliția nu vrea să știi asta: când poate deveni nul un proces-verbal completat de Poliţia Rutieră
Sigla a fost gândită astfel încât să se muleze mai bine pe afișajele electronice, dar și să fie mai maleabilă în combinația cu alte culori decât bleumarin. Valorile pe care le simbolizează sunt simplitatea, flexibilitatea și facilitatea.
Jurgen Stackmann, membru al Consiliului de Administrație al VW, explică de ce era necesară o schimbare: „Brandul trece printr-o transformare fundamentală către un viitor cu zero emisii pentru toată lumea. Acum este momentul potrivit să facem cunoscută în lume noua atitudine a brandului nostru‘.
Nemții estimează că aproximativ 70.000 de sigle vechi vor fi înlocuite în peste 10.000 de reprezentanțe VW, într-un total de 154 de țări. Noua imagine va fi implementată mai întâi în statele europene, începând chiar din această toamnă.