Modelul pe care il avem in vizor este cel cu tractiune fata si motor alimentat cu benzina avand sistem de injectie directa, care dezvolta 190 CP. Dar, sub lupa nu avem un automobil clasic ca atitudine si ca design.
Japonezii de la Nissan se adreseaza nonconformistilor. Optic, partea frontala arata ciudat, prin decizia pozitionarii farurilor prea sus, dar si prin forma lor.
Noul Nissan Juke este frate de platforma cu Cube, Micra si Note si masoara 4,135 metri in lungime. In interior, atentia constructorului pentru materiale putea fi ceva mai mare. Nissan a utilizat materiale textile si sintetice, pe care le-a combinat cu o paleta coloristica nu mereu inspirat aleasa. Dar, avand in vedere pozitia comoda la volan, credem ca putem trece mai usor peste aspectul precedent.
Spatiul dedicat pasagerilor este pe masura asteptarilor, in fata, dar insuficient pentru cei din spate, mai ales daca sunt mai voluminosi si, in consecinta, locul este limitat pentru cap, dar si pentru genunchi. Compromisul lipsei de spatiu a fost facut pentru forma aerodinamica a caroseriei. Iar daca vorbim despre spatiu, trebuie sa pomenim si despre portbagaj. Acesta ofera o capacitate de doar 251 litri in acest caz. Spunem in acest caz, pentru ca versiunile Juke cu tractiune integrala au capacitatea portbagajului si mai mica: 207 litri.
Sub capota am avut propulsorul pe benzina, de 1,6 litri, supraalimentat pentru a furniza 190 CP. Acest motor nu trage foarte convins, iar, uneori, poate fi caracterizat ca fiind lenes. Juke nu poate fi comandat cu tractiune integrala si cutie de viteze manuala, decat cu una CVT cu sase trepte. In plus, fanii diesel-ului dCi de 110 CP trebuie sa isi ia gandul de la 4X4, pentru ca Juke, nu poate avea si 4X4 ,si motor diesel.
Din punctul de vedere al celui de la volan, directia este incisiva, chiar si in cazul curbelor abordate in viteza. Levierul schimbatorului de viteze nu este mereu cooperant si precis si necesita acomodare.