Opel se mandreste cu primul SUV german in segmentul subcompact, chiar daca aceasta incadrare este usor fortata. In primul rand, pentru ca, la o lungime de 4,28 metri, Mokka intra destul de bine in segmentul compact (Skoda Yeti are doar 4,23 metri lungime). In al doilea rand, pentru ca o astfel de incadrare sugereaza mai degraba o masina de teren entry level decat mini-SUV sportiv, aceasta fiind in esenta vocatia lui Mokka.
Comportamentul dinamic al lui Mokka este o surpriza cu adevarat placuta. Rapid si agil, acesta ataca virajele cu mult aplomb si cu inclinari minime ale caroseriei. Confortul suspensiei este, de asemenea, bun, in ciuda rotilor de 18 inci cu care este echipata masina. Insonorizarea este eficienta, astfel ca zgomotul motorului si cel produs de vant sunt rezonabile, chiar si la viteze mari. O alta surpriza placuta o constituie directia asistata electrica. Aceasta se simte naturala, sensibila si precisa si, cel putin la prima vedere, raza de bracaj nu pare sa fie mai mare decat cea de la Astra. Pe drumurile virajate de munte, Opel Mokka asigura tot atata placere soferului ca si un hatchback. Motorul turbo trage viguros, subvirarea este moderata. Mokka ofera comportamentul unui automobil cu tractiune fata, doar in cazul pierderii aderentei, 50% din cuplu fiind directionat spre puntea spate prin intermediul unui cuplaj multidisc. Prin urmare, nu ne asteptam sa avem probleme de tractiune. Opel s-a gandit chiar si la un asistent la coborarea pantelor, chiar daca Opel apreciaza ca 99% dintre viitorii posesori nu vor iesi niciodata de pe sosea.
Pozitia scaunelor este inalta, iar in interior oferta de spatiu este neasteptat de buna pentru o masina atat de mica. In plus, vizibilitatea laterala si spre spate este foarte buna. Tipic pentru Opel, consola centrala, cu numeroasele butoane, necesita ceva timp de acomodare. Felul in care se rabate spatarul banchetei este mai putin inspirat, dar Mokka inghite totusi, in aceasta configuratie, pana la 1.372 de litri de bagaje.