In caz ca nu stiati deja, OPC inseamna Opel Performance Center, iar asta inseamna ca este departamentul care adauga tunete fulgerului Opel. Ultimul model ce poarta emblema OPC este Insignia, iar inginerii au recurs la toate posibilitatile pentru a crea o masina cu adevarat performanta.
Putem spune ca partea mecanica este impresionanta: tractiune integrala inteligenta cu diferential electronic autoblocant pentru puntea spate, tren de rulare regandit, cu o noua suspensie fata (HiPerStrut), sistem de franare Brembo, motor V6 turbo cu presiune de supraalimentare crescuta.
La toate acestea se adauga jante pe 19 inci (optional: jante forjate de 20 inci) si sistemul FlexRide, de suspensie controlata electronic, ce dispun de de trei moduri de functionare: Tour, Sport si OPC.
Exteriorul este si el puternic modificat fata de versiune, de serie, iar Insignia OPC este o masina care emana foarte multa agresivitate.
In interior gasim un volan extrem de stilat si scaune Recaro excelente. Cei 325 CP fac din Insignia OPC cel mai puternic model opel din istorie. La fel ca si cuplul maxim de 435 Nm, puterea dezvoltata isi face simtita prezenta dupa aproximativ 4.000 rpm, iar rapoartele destul de lungi ale transmisiei si greutatea de 1.819 kg limiteaza senzatia de viteza in timpul acceleratiilor.
Motorul V6 este rafinat, iar evacuarea produce, in turatii joase, un sunet gutural foarte placut pentru amatorii de adrenalina. Datorita configuratiei mecanice, Insignia OPC este o masina foarte dinamica, cu un comportament aproape neutru in viraje, iar vitezele ridicate sunt atinse cu usurinta. Singurul minus este senzatia destul de sintetica data de directie.