Privind aceasta masina, putem afirma fara niciun dubiu ca Renault a facut o propunere foarte interesanta pentru varianta cu trei usi a modelului Laguna. Designul masinii atrage priviri si este o imbinare foarte reusita intre eleganta si sportivitate, iar masina, practic, „curge din fata in spate, avand linii foarte fluide.
In interior vom gasi scaune extrem de comode si bine profilate, un bord pozitionat relativ jos si o pozitie destul de inalta la volan. Nu sunt tocmai caracteristici care sa se potriveasca atat de bine cu stilul dinamic propus de designul exterior, dar este bine ca Laguna Coupe nu renunta la ceea ce este familial in orice model Renault, adica mult confort.
Materialele din interior sunt foarte placute atat vizual, cat si la atingere, iar ergonomia se dovedeste intuitiva. Scaunele din spate sunt comode, insa forma de coupe aduce restrictii in ceea ce priveste locul pentru genunchi si pentru cap.
Motorul care a echipat masina de test are o cilindree de 2 litri si, datorita supraalimentarii cu o turbina, dezvolta o putere de 170 CP. Acesta este disponibil doar in combinatie cu o cutie automata cu 6 trepte. Desi cifrele din fisa tehnica nu sunt deloc rele, echipata cu acest ansamblu motor-cutie, Laguna Coupe este mai potrivita pentru un stil de mers axat pe confort, in care, la nevoie, exista rezerve importante de putere.
Cutia automata este foarte comoda in utilizare, insa are momente in care intarzie destul de mult schimbarea treptelor. Trenul de rulare are o setare mai rigida, pentru a favoriza un comportament rutier dinamic, insa nu face rabat in materie de confort, si doar denivelarile mari sunt resimtite neplacut. La limita, sistemul electronic de stabilitate (nedecuplabil) intervine rapid si ofera un comportament sigur.
Directia este asistata corect cu viteza de deplasare si ofera informatii precise despre comportamentul masinii. Sistemul de franare este eficient, iar pedala ofera o dozare potrivita a fortei de franare.