Proprietarii de mașini diesel se confruntă cu faptul că încălzirea în habitaclu se face destul de greu. Există destul de multe soluții pentru o încălzire mai rapidă a motorului. Una dintre ele este încălzitorul staționar.
Dacă mașina nu este dotată cu încălzire în scaune ori cu volan încălzit, cea mai eficientă soluție este un încălzitor staționar, un dispozitiv suplimentar care încălzește mult mai rapid motorul.
Acest dispozitiv se poate monta suplimentar pe mașină fără a dăuna funcționării motorului și este eficient în cazul automobilelor care nu sunt ținute în garaj pe timpul anotimpului rece.
Prețul unui astfel de dispozitiv este de aproximativ 2.000 de lei fără montaj, iar consumul crește cu circa 0,17 litri pentru 20 de minute cât e ciclul maxim de încălzire.
În ultima perioadă, unele automobile cu motorizare Diesel sunt dotate de multe ori din fabrică cu un astfel de sistem asemănător.
” … sunt dotate de multe ori din fabrică cu un astfel de sistem asemănător.”
Ori este un astfel de sistem , ori este unul asemanator! Vedeti ce se intampla daca va bucurati ca madam Gabi a inchis scolile?
Articol de doi lei reclama de doi bani. Pune un carton in fata, inchide caloriferul si ventilatorul pana se incalzeste motorul. Nu este motorul cald, nu vei avea nici tu caldura. Populimea porneste caldura imediat ce porneste motorul. Indiferent ca este dacie sau audi sistemul de racire al motorului functioneaza pe acelasi principiu. Doua circuite si un prost la volan