Noua campanie „Îmbrăcă-ți viața cu momente prețioase’ încurajează plăcerea de a experimenta, explorând stiluri noi prin alegerea unor haine îndrăznețe care reflectă rafinamentul personal.
În trei cadre diferite, trei perechi de branduri exclusiviste au încercat să găsească un limbaj comun. Patrizia Pepe cu adidas, Pinko cu AllSaints și BOSS cu Birkenstock – branduri care pot părea complet diferite, creează combinații uimitoare, neașteptate în această campanie. În spatele fiecărui brand se află o poveste fascinantă și reinterpretări originale inspirate de limbajul versatil al modei.
Campania se concentrează pe emoțiile și diferențele care provin din relațiile umane. Oamenii sunt în centrul atenției, brandurile lor favorite, precum și poveștile din spatele acestora. Noua campanie reunește în mod îndrăzneț branduri premium contrastante și dovedește că, stilurile aparent diferite pot crea combinații fascinante – așa cum se întâmplă în relațiile cu oamenii care ne inspiră zi de zi.
Primăvara este momentul perfect pentru a descoperi noi tendințe vestimentare. În loc să alegi combinațiile obișnuite, merită să încerci stiluri noi, să te lași surprinsă de haine care pot părea nepotrivite la prima vedere. Answear compune un spațiu creativ, ideal pentru a îmbina brandurile clasice cu acelea excentrice, care schimba regulile, încurajează combinații elegante, ideale pentru a fi purtate zi de zi, depășind granițele referitoare la vârstă sau profesie. Moda este distractivă, iar în această campanie capătă o formă cu totul nouă și rafinată.
Îndrăznește, experimentează și lasă contrastele să adauge o expresie aparte rafinamentului personal!