BMW Group România a anunțat demararea unui serviciu național de livrări prin care minimalizează contactul dintre clienți și personalul mărcii.
Citește și:
Iată cum arată modele simplificate pentru declarația pe proprie răspundere
Coronavirus: trebuia să stea în izolare acasă, în Alba, dar a fost prins la volan în Cluj
Șoferii pot merge la serviciu dacă fac naveta? Răspunsul Poliției
Cum ajută mărcile auto spitatele românești din România. Acțiuni de amploare
BMW a anunțat, într-un comunicat de presă, un nou serviciu național de livrări pentru clienții săi, care are ca scop reducerea pe cât posibil a contactului social dintre clienți și reprezentanții mărcii.
Astfel, atât în cazul mașinilor noi cât și în cazul celor prinse în operațiuni de service (cu deviz mai mare de 1.200 de lei), BMW și Mini asigură în mod gratuit livrarea la domiciliu a automobilelor. Transportul acestora se va face pe platformă.
Serviciul este completat, spune BMW, și de o operațiune de curățare a automobilului, punându-se accent pe dezinfectarea zonelor de risc. Astfel se elimină posibilitatea contaminării automobilului.
Acest nou serviciu, împreună cu devizul digital Smart Video Comunication, facilitează comunicarea dintre client și personalul BMW, care se poate desfășura exclusiv prin telefon și/sau platformele digitale fără să existe riscul omiterii informațiilor esențiale de către niciuna dintre părți.
În cazul în care această știre ți-a făcut chef de o repriză de curățenie anticoronavirus în mașina ta, iată un articol care s-ar putea să te ajute.