Peste 220 de milioane de lei a pus în total Guvernul la bătaie în 2016 pentru programul Rabla, dintre care 75 de milioane dedicate ramurii electrificate a acestuia. BMW i3 este principalul beneficiar, cu 22 de unități vândute în luna noiembrie (35 de unități pe parcursul primelor 11 luni ale anului). Numărul de tichete Rabla a fost suplimentat de trei ori, ultima oară spre sfârșitul lunii noiembrie, motiv de bucurie pentru vânzătorii de mașini noi. În plus, Administrația Fondului de Mediu a prelungit data-limită până la care pot fi folosite tichetele până pe 27 decembrie, astfel că finalul de an a continuat în aceeași notă.
În noiembrie au fost comercializate 10.559 de mașini noi, cu 6,0% mai puține decât în luna octombrie, dar cu 8,9% mai multe decât în noiembrie 2015. Per total, în primele 11 luni ale anului, vânzările de mașini noi au atins 103.938 de unități, în creștere cu 16,2% față de perioada similară din 2015. Dacia conduce în clasamentul mărcilor, cu 3.007 mașini comercializate în noiembrie, cu 19,7% mai puține decât în octombrie. În ceea ce privește importurile, liderii de piață sunt Volkswagen, Skoda și Renault, cu 1.183 (-12,4%), 1.002 (+12,5%) și, respectiv, 771 de unități (-4,7%). Pe primele 11 luni ale anului, cea mai mare creștere din Top 10 a fost raportată de Opel (+47,9%), urmat de Mercedes-Benz (+39,0%) și de Renault (+35,9%).
Pe prima poziție în topul modelelor se află, în luna noiembrie, Dacia Logan, cu 1.084 de unități (cu 34,2% mai puține decât în octombrie). Aceasta este urmată de Dacia Duster, cu 703 unități (-18,9%) și de Dacia Sandero, cu 641 de unități comercializate în noiembrie (+12,3%). Skoda Octavia se clasează pe poziția a patra, cu 457 de unități (+12,8%). Pe primele 11 luni, cele mai vândute mașini în România au fost cele produse la Dacia (Logan, cu 14.029 de unități, Sandero, cu 6.271 de unități și Duster, cu 6.116 unități). Pe a patra poziție regăsim primul model de import (Skoda Octavia, cu 4.085 de unități).