Trendul creșterii în dimensiuni ale mașinilor moderne nu pare să scadă, iar asta începe să creeze probleme utilizatorilor de pickup: nu mai au unde să-și parcheze mașina.
Citește și:
Nu e Photoshop: cineva chiar a pus roțile astea pe un pickup Ford F-350 (VIDEO)
Oficial: BMW X7 pickup este real! Unde poate fi găsită autoutilitara de lux
Probabil că deja ați observat că, de la generație la generație, mașinile devin tot mai mari. E suficient să pui un Posche 911 din 1970 alături de unul de ultimă generație. Sau un Golf I lângă un Golf VIII. Și tot așa. Însă, în unele cazuri, aceste creșteri fac ca mașina să nu mai încapă în garaj, sau pe locurile de parcare.
Un exemplu concret este pickup-ul, autovehiculul preferat (judecând după numărul de vânzări) al Statelor Unite ale Americii. Kristen Trevino, un proprietar de Ford F-150, a schimbat un model cumpărat în 2016 — deci generația anterioară — cu unul din 2019, ca să-l aducă acasă și să realizeze că nici pe acesta nu are unde să-l parcheze. „E prea înalt. E prea lung’, spune aceasta, într-un interviu pentru USA Today.
Și nu e vorba doar că le rămâne garajul mic, dar utilizatorii de pickup-uri se chinuie să găsească locuri de parcare suficient de mari ca să le găzduiască mașinile, spune Carscoops. Asta înseamnă că trebuie să parcheze pe două locuri și, implicit, să plătească dublu. În România, probabil că nimeni nu înțelege problema asta mai bine ca Ion Țiriac.
Iar pickup-urile electrice nu par să ia în considerare această problemă: Tesla Cybertruck, Rivian R1T, Bollinger B2 sau următorul Hummer sunt, toți, mamuți pe roți. Și, în cazul electricelor, pe lângă disconfortul de a-ți lăsa mașina lângă garaj, expusă la soare, ploaie și zăpadă, există și problema încărcării: nimănui nu-i surâde ideea să dea zeci de mii de dolari pe o mașină pentru ca mai apoi să o încarce cu prelungitorul.