Citroen va expune conceptul CXPERIENCE în cadrul Salonului Auto de la Paris, eveniment care își va deschide porțile la finalul lunii sptembrie. După cum deja ați intuit, prototipul reprezintă o ipoteză de design care va sta drept muză pentru viitoarele modele de serie ale producătorului francez.
Designul exterior ne duce imediat cu gândul la un model „eco”, iar asta datorită formelor fluide și a grilei frontale de mici dimensiuni. Zona din față a lui Citroen CXPERIENCE este dominată de sigla supradimensionată a producătorului și de luminile de zi poziționate sub locurile optice. Privit din lateral, conceptul producătorului francez descrie un coupe în patru portiere, plafonul plonajat și suprafețele vitrate generoase îmbinându-se perfect. În zona posterioară am remarcat stopurile de dimensiuni mari și forma impresionantă a spoilerului. Din toată această ecuație nu putea lipsi jantele cu un look nou.
La interior, Citroen CXPERIENCE îmbină liniile moderne cu materiale premium pentru a oferi o atmosferă „fresh”. Postul de conducere este dominat de volanul mare, în spatele căruia se află un head-up display generos. Planșa de bord se continuă cu un ecran de mari dimensiuni pe care va rula sistemul de infotainment gândit de francezi. Acesta din urmă poate fi împărțit de șofer și de pasagerul din dreapta în funcție de necesități.
Sub capota lui Citroen CXPERIENCE se află un sistem de propulsie hibrid. Acesta folosește un motor pe benzină care produce între 150 și 200 CP și un propulsor electric de 80 kW. În total, sistemul hibrid se laudă cu maximum 300 CP. Bateriile care țin în viață motorul electric au o capacitate de 3 kWh, iar francezii spun că acestea ar trebui să ofere o autonomie de maximum 60 de kilometri.