Noua generație BMW X2 a crescut sesizabil în dimensiuni și a trecut la un nivel tehnologic superior. De asemenea, designul său poartă o mai pronunțată amprentă de SUV-Coupe, arborând un profil exclusivist și detalii de stil care tind să-l asocieze unei clase mai mari decât cea compactă
Noul BMW X2 a crescut cu 194 de milimetri în lungime faţă de predecesorul său, până la 4.554 de milimetri, cu 21 de milimetri în lăţime, până la 1.845 de milimetri, şi cu 64 de milimetri în înălţime, până la 1.590 de milimetri. În plus, ampatamentul său mărit şi ecartamentele mai largi aduc beneficii de spaţiu atât pentru cele cinci locuri, cât şi pentru portbagaj. Noul X2 are o capacitate maximă de încărcare ce variază între 560 şi 1.470 de litri, în funcţie de varianta de model. BMW iX2 oferă între 525 şi 1.400 de litri.
Premieră absolute în istoria seriei: BMW iX2 xDrive30 este varianta echipată cu propulsiv 100% electrică. Cele două motoare electrice foarte compacte – unul pe puntea faţă şi unul pe cea spate – generează împreună o putere totală de 230 kW/313 CP (inclusiv creşterea temporară) şi un cuplu total de 494 Nm. BMW iX2 xDrive30 accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,6 secunde, în timp ce viteză maximă este de 180 km/h. Bateria cu capacitate netă 64,8 kWh și sistemul de propulsie avansat, din generația a 5-a, permite o autonomie de 417-449 de kilometri în ciclul WLTP.
Recuperarea adaptivă şi funcţia MAX RANGE contribuie, de asemenea, la valorile remarcabile ale autonomiei. Cea mai recentă versiune a software-ului Max Performance Charging optimizează eficienţa la încărcarea maşinii. În plus, modelul SAC electric este echipat pentru a utiliza funcţia Plug & Charge Multi Contract. Iar noul pachet Connected Home Charging pentru încărcare optimizată la domiciliu în funcţii de încărcare inteligentă sunt isponibile şi pentru BMW iX2.
Interiorul noului BMW X2 are o ambianţă premium-hightech, cu accente sportive. Panoul de instrumente subţire, care găzduieşte ecranul central curbat BMW, este acompaniat în habitaclu de o cotieră „plutitoare”, cu panou de control integrat. În partea frontală a consolei centrale sunt două suporturi pentru pahare şi un spaţiu pentru smartphone cu iluminare indirectă şi încărcare wireless.
Scaunele nou dezvoltate sunt oferite atât în varianta perforată Veganza, cât şi cu piele Vernasca cu matlasare atractivă ca alternative la tapiţeria standard din pânză. Totodată, clienţii pot opta pentru scaune sport, reglare electrică a scaunelor cu funcţie de memorie, suport lombar şi funcţie de masaj. Au fost aduse îmbunătăţiri suplimentare atât la nivelul confortului acustic, cât şi al protecţiei ocupanţilor. Acum, echiparea standard include un airbag de interacţiune între scaunul conducătorului şi scaunul pasagerului din faţă.