Organizația EuroNCAP a publicat rezultatele celor mai noi teste de siguranță realizate. În această sesiune au intrat următoarele modele: Audi Q5, Land Rover Discovery, Toyota C-HR, Citroen C3, Fiat 500 facelift și Ford Ka+.
Audi Q5 – Cinci stele EuroNCAP
Noul Audi Q5 s-a descurcat excelent în testele EuroNCAP. Modelul german a reușit să obțină 93% în dreptul protecției pentru pasagerii adulți, 86% pentru protecția copiilor, 73% pentru protecția pietonilor și 58% în dreptul sistemelor de siguranță. Astfel, Q5 și-a asigurat cele 5 stele.
Land Rover Discovery – Cinci stele EuroNCAP
Noua generație Discovery a reușit performațe foarte bune în cadrul testului realizat de EuroNCAP. Astfel, Discovery primește 90% în dreptul protecției pentru pasagerii adulți, 80% pentru protecția copiilor, 75% pentru protecția pietonilor și 73% în dreptul sistemelor de siguranță. Aceste rezultate au dus la acordarea a cinci stele EuroNCAP.
Toyota C-HR – Cinci stele EuroNCAP
Toyota C-HR, cel mai nou SUV al producătorului japonez a făcut o figură excelentă în cadrul testelor realizate de EuroNCAP. Modelul nipon a reușit 95% în dreptul protecției pentru pasagerii adulți, 77% pentru protecția copiilor, 76% pentru protecția pietonilor și 78% în dreptul sistemelor de siguranță.
Citroen C3 – Patru stele EuroNCAP
Citroen C3 a intrat și el în această rundă de teste organizată de EuroNCAP. Francezul s-a descurcat admirabil, iar la final a plecat cu patru stele. C3 a obținut 88% în dreptul protecției pentru pasagerii adulți, 83% pentru protecția copiilor, 59% pentru protecția pietonilor și 58% în dreptul sistemelor de siguranță.
Fiat 500 facelift – Trei stele EuroNCAP
Italianul cochet nu s-a descurcat prea bine în testele EuroNCAP. Fiat 500 a avut rezultate slabe în cazul protecției copiilor (49%) și în dreptul sistemelor de siguranță (27%). Nici în dreptul protecției pietonilor, Fiat 500 nu a excelat, reușind doar 53%.
Ford Ka+ – Trei stele EuroNCAP
Ultimul pe lista testelor a fost Ford Ka+. Modelul Ovalului albastru s-a descurcat binișor în testele care au vizat protecția adulților (73%), protecția copiilor (61%) și protecția pietonilor (57%). Din păcate, sistemele de siguranță au primit doar 29%.
Sursa | EuroNCAP