Ford a prezentat o nouă versiune de motorizare pentru Kuga, Hybrid, care se laudă cu o autonomie cu 30% mai mare decât versiunea plug-in hybrid.
Citește și:
Ford prezintă E-Transit, cea mai puternică utilitară din Europa
Ford EcoSport Active debutează cu o superofertă de preț
Ford Puma ST, disponibil în România. Iată prețurile!
Ford își extinde gama de oferte pentru SUV-ul compact Kuga cu Hybrid, o versiune de motorizare hibridă clasică, adică fără încărcare din sursă externă.
Ansamblul propulsor este format, în cazul acesta, dintr-un motor de 2,5 litri, cu patru cilindri în linie, un motor electric cu rol de starter/generator și o baterie de 1,1 kWh încărcată fie de motorul cu ardere internă, fie prin recuperarea energiei la frânare.
Resursele sistemului însumează 190 de cai-putere, trimiși către puntea față printr-o transmisie automată de tip CVT — despre care Ford spune că a optimizat-o astfel încât să simuleze bine familiarele schimbări de treaptă ale transmisiilor automate cu came. Producătorul american va oferi opțional, în unele piețe, și un sistem de tracțiune integrală.
Ford spune că eficiența sistemului hibrid se traduce printr-un consum mediu mixt de 5,4 l/100 km, cu emisii de 125 g/km de dioxid de carbon. Astfel, autonomia lui Kuga Hybrid poate atinge și 1.000 de kilometri, spune Ford.
Motorizarea Hybrid va fi disponibilă pe echipările ST Line, ST Line X și Vignale.