Nissan este sponsorul oficial UEFA Champions League, iar japonezii s-au gândit să și profite de acest statut. Conform oficialilor niponi, Gareth Bale, galezul care performează pentru Real Madrid, și Sergio Aguero, unul dintre atacanții Manchester City au devenit ambasadorii Nissan.
Iar campaniile publicitare au și început. Campania de promovare se numește Engineers of Excitement, iar până acum au apărut câteva clipuri extrem de interesante. În primul video, Bale și Aguero fac un schimb de pase extrem de rapid. În cel de-al doilea clip, modelul Nissan GT-R folosește sistemul launch control pentru a putea „zbura” la fel de repede precum mingea șutată de Aguero.
https://www.youtube.com/watch?v=5J1gfSg2kvk
https://www.youtube.com/watch?v=Ruol1-8eiyc
„Sunt foarte încântat să lucrez cu Nissan. UEFA Champions League este o competiție specială pentru mine și știu că ai nevoie de foarte multă muncă pentru a câștiga. Este una dintre cele mai antrenante competiții din lume și abia aștept să împart această emoție cu fanii”, a declarat Bale.
https://www.youtube.com/watch?v=cmH1zmlCkGg
https://www.youtube.com/watch?v=x8MrxAFKLSs