A venit și rândul lui Kona Electric să fie actualizat. Acesta adoptă majoritatea schimbărilor cu care se laudă și versiunile cu motorizare convențională.
Citește și:
Hyundai prezintă primele detalii despre Tucson N Line
Hyundai prezintă un mini-vehicul electric
Hyundai i20 N are peste 200 de cai-putere! Și Launch Control!
Hyundai RM20e: cel mai puternic Hyundai creat vreodată
Dacă în cazul modelelor Kona cu motorizări clasice faceliftul a adus și noutăți de ordin tehnic, Kona Electric își păstrează aceleași caracteristici și cifre: este oferită în aceleași două versiuni de motorizare.
Una dintre ele are 136 de cai-putere, 395 de Newtoni-metru, baterie de 39,2 kWh și autonomie de 305 kilometri, în timp ce versiunea de top vine cu 204 cai-putere, 395 de Newtoni-metru, baterie de 64 kWh și 484 de kilometri. La fel ca și înainte, bateria se poate încărca la surse de până la 100 kW, caz în care intervalul 10-80% este parcurs în 47 de minute. La priză AC (11 kW), încărcarea completă durează 6 ore și 15 minute.
Altfel, restilizarea prin care a trecut Kona este, în cea mai mare parte, similară cu cea suferită de versiunile cu motorizare clasică. O diferență vizibilă aici este însă dispariția grilei, care înainte de facelift era acoperită. Și în cazul lui Kona Electric lungimea totală a mașinii a crescut cu 40 mm.
La interior, Kona Electric este oferit cu un instrumentar de bord de 10,25 inci, iar ecranul central de 8 inci poate fi înlocuit, opțional (sau în cazul echipării de top) cu unul de 10,25 inci. Sistemul de infotainment are acum funcție de conectare wireless prin Android Auto și Apple CarPlay, iar aplicația dedicată Bluelink primește și ea câteva îmbunătățiri și funcții noi; cele mai relevante ar fi controlul vocal și funcția de oprire/pornire, din telefon, a încărcării la stație.