TATA Motors vrea să-și asigure clienții că mașinile pe care le-au cumpărat sunt ferite de orice fel de element periculos, așa că le bagă în balon.
Citește și:
Coadă la permise auto în București în ziua cu peste 1.300 de cazuri noi de coronavirus
A folosit ajutorul de stat pentru coronavirus ca să-și cumpere o Kia
Touchscreen fără atingere, o tehnologie anti-coronavirus creată de Jaguar Land Rover
Lamborghini cumpărat din ajutorul de stat pentru coronavirus
Anul 2020 cu siguranță nu a fost unul ușor pentru nimeni, în special pentru industria auto, care a suferit puternic în urma pandemiei. Însă, ca și celelalte industrii, a găsit o metodă de a merge mai departe, asigurând măsuri de protecție pentru angajați și clienți deopotrivă.
Producătorul indian TATA Motors a avut un an aglomerat, în special în primul său sfert, când trei modele au primit facelift, iar gama s-a îmbogățit cu două modele noi.
Pentru a-și liniști clienții că mașinile lor sunt ferite de orice fel de element periculos (aici vorbim, în speță, de coronavirus), constructorul indian a venit cu o metodă suplimentară de protecție. Astfel, pe lângă deja standardul tratament de dezinfectare, mașina este acoperită de un balon protector, astfel că nimeni nu mai are contact cu automobilul până la primul său proprietar.
O metodă pe cât de simplă pe atât de ingenioasă!