Noua Toyota Aygo X împrumută liniile stabilite de conceptul Aygo X prologue. Așadar, micul vehicul de segment A ia calea SUV și va fi disponibil cu o singură motorizare pe benzină.
Spre deosebire de vechile generații, care erau dezvoltate împreună cu Grupul PSA (Citroen C1 și Peugeot 107), noul model este gândit exclusiv de niponii de la Toyota. Micul crossover utilizează platforma TNGA-B. Față de generația anterioară, a crescut în toate planurile. Lungimea este mai mare cu 235 mm (3.700 mm), lățimea a crescut cu 125 mm (1.740 mm), în timp ce înălțimea este de 1.525 mm (+65 mm), iar garda la sol este mai mare cu 11 milimetri. În același ton, înălțimea șezutului este mai înaltă cu 55 de milimetri.
De asemenea, și volumul portbagajului a crescut, ajungând acum la 231 de litri, sau 829 de litri atunci când se pliază spătarul banchetei. Versiunea de bază beneficiază de jante cu diametrul de 17 inchi, însă oferta va include și unele de 18 inchi. Alte opțiuni notabile sunt farurile și stopurile cu tehnologie LED sau plafonul retractabil din textil.
Interiorul beneficiază de un ecram multimedia cu diagonala de 9 inchi. Acesta rulează sistemul de operare Toyota Smart Connect, ce oferă suport pentru Android Auto și Apple CarPlay. În același timp, versiunea de top beneficiază de un sistem audio premium semnat de JBL și de lumină ambientală.
Sub capotă este disponibilă o singură motorizare pe benzină. Propulsorul cu trei cilindri are capacitatea de un litru și produce 72 CP și 93 Nm. După cum era de așteptat, performanțele sunt modeste, versiunea cu cutie manuală efectuând sprintul 0-100 km/h în 15,6 secunde, în timp ce versiunea cu transmisie CVT are nevoie de 15,5 secunde. Viteza maximă este de 158, respectiv 151 km/h.