Citroen declara ca este un concept, dar in fapt Technospace este in proportie de 99% masina finala de serie succesoare a lui C4 Picasso.
Dincolo de camerele de luat in vederi in oglinzi si jantele uriase, conceptul lui Citroen ascunde pe dedesubt noua platforma EMP2. Ca si platforma MQB a lui VW, noua creatie a lui PSA este mai flexibila si mai usoara.
Citroen anunta cifre de emisii si consum incredibil de mici fara da detalii despre motoare. Emisiile minime anuntate de 98 g/km CO2 sunt cu 22 g/km CO2 mai reduse decat cel mai economic motor din prezent (1.6 eHDI, 120 g/km CO2).
Technospace pastreaza montantii fata foarte subtiri si parbrizul panoramic care urca pe acoperis dar nu linia laterala a geamurilor este dreapta si nu ondulata ca la vechiul model. Cu 4,37 metri lungime, 1,83 metri latime si 1,61 metri inaltime, Technospace este putin mai scurt si mai scund decat C4 Picasso. Volumul portbagajului va fi de 537 litri, cu 37 de litri mai mult decat la modelul actual.
La interior vom gasi unul din cele mai mari display-uri tactile din industria auto, de 12 inci.