Porsche a prezentat primele imagini și detalii cu versiunea hibridă a limuzinei sale, înaintea lansării oficiale de la Paris. Panamera 4 e-Hybrid este cel mai economic model din gama Porsche, cu un consum mediu normat (NEDC) la 2,5 l/100 km.
Versiunea hibridă a Panamerei dispune sub capotă de o motorizare pe benzină V6 de 2,9 litri, care dezvoltă 330 CP și un cuplu maxim de 450 Nm. Aceasta este ajutată în momentele cheie de un motor electric de 100 kW cu un cuplu maxim de 400 Nm, disponibil de la prima apăsare a pedalei de accelerație. Puterea maximă totală este de 462 CP. Spre deosebire de generația anterioară, unde șoferul trebuia să apese pedala de accelerație dincolo de pragul de 80% pentru a beneficia de puterea adițională generată de motorul electric, în cazul versiunii actuale, motorul electric și cel termic colaborează optim în orice moment.
Porsche Panamera 4 e-Hybrid: 0-100 km în 4,6 secunde
Motorul electric este alimentat dintr-o baterie Li-Ion, a cărei capacitate a crescut de la 9,4 kW la 14,1 kW față de generația anterioară. Creșterea capacității este impresionantă mai ales prin perspectiva faptului că masa bateriei a rămas aceeași. Aceasta are nevoie de 5,8 ore pentru a se încărca de la o priză casnică obișnuită, sau de 3,6 ore în cazul unei prize speciale folosind încărcătorul opțional. Bateria poate fi încărcată și de la motorul termic V6, în modul „E-Charge, selectabil prin intermediul sistemului PCM.
Sistemul plug-in hibrid îi permite Panamerei 4 e-Hybrid să ruleze în modul electric pentru 50 km, viteza maximă atinsă în acest mod fiind de 140 km/h. Performanțele maxime se ating însă în modul hibrid „E-Power, atunci când întreaga putere de 462 CP se dezlănțuie. În acest caz, limuzina Porsche atinge o viteză maximă de 278 km/h și poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde.
Panamera 4 e-Hybrid poate fi deja comandată în rețeaua Porsche, prețul de pornire fiind de aproximativ 108.000 de euro.