În vârstă de 28 de ani, pilotul aflat la comenzile BMW Bank M3 DTM a trecut linia de sosire cu un avans de 6,703 secunde față de al doilea clasat, Edoardo Mortara (Italia, Audi). Martin Tomczyk (Germania) a încheiat al treilea, cu modelul BMW M Performance Parts M3 DTM.
Pe lângă victorie și pole position, Spengler a înregistrat și cel mai rapid tur al cursei, cu timpul de 1:25,185. A fost cel de-al 11-lea succes personal pentru Bruno în DTM. BMW Team Schnitzer a obținut a 19-a victorie în istoria participărilor sale în campionat. Ultima izbândă reușită de BMW la Nürburgring a fost la 3 septembrie 1990, datorită lui Emanuele Pirro (Italia), aflat la volanul unui BMW M3, atunci când tot Charly Lamm se afla la standul de comandă în calitate de director al echipei. Din 1984, BMW a triumfat de nouă ori în etape DTM desfășurate la Nürburgring.
În clasamentul piloților, Spengler a urcat pe locul secund datorită acestei victorii. Cu un total de 83 de puncte în contul său, el a redus deficitul față de lider, Gary Paffett (Marea Britanie, Mercedes), la 20 de puncte. Tomczyk se menține al patrulea, cu 69 de puncte.