Echipajul susținut de Borsec a încheiat raliul pe locul întâi în clasamentul pe echipe, obținând și locul al treilea în Campionatul Național de Raliuri pe Macadam.
Raliul Brașovului a ajuns în acest an la a 52-a ediție (1971-2023). Ultima etapă a sezonului competițional din Campionatul Național de Raliuri 2023 s-a desfășurat în weekendul 28-29 octombrie.
Prima probă specială, Bran, a dat startul competiției, fiind una dintre specialele cele mai încărcate de povești din istoria raliurilor autohtone, revenirea, din sezonul trecut, a Raliului Brașovului pe macadam aducând în prim-plan și această probă spectaculoasă, desfășurată între Bran și Glejerie.
Speciala Predeal, care a înlocuit-o pe cea de anul precedent din Azuga, combină traseul cu o parte a celui dedicat probei Săcele, desfășurată majoritar pe drumuri forestiere, etapă care a și încheiat prima zi de concurs.
Duminică a început cu proba specială – Săcele Power Stage, una dintre cele mai complexe probe de macadam din întregul Campionat Național de Raliuri, se desfășoară pe un traseu care leagă Săcele de Azuga, cu numeroase provocări pentru concurenți și un spectacol de zile mari pentru public, pe parcursul tuturor celor aproape 25 de km.
Super Speciala Brașov Rally Show, revenită în program în 2022 după anii de pandemie, a fost mutată din centrul istoric al orașului în cartierul Bartolomeu pentru a evita închiderea traficului în zona Primăriei Brașov, în ideea de a spori dificultatea și a garanta un spectacol total pentru ultima etapă a Campionatului Național de Raliuri.
‘Probele speciale s-au desfășurat în două zone superbe din Brașov – mai exact drumul ce leagă Săcele de Azuga – Predeal și în zona Bran cu niște peisaje superbe. Ultima etapă a campionatului național ne-a adus și titlul în clasamentul general al Campionatului Național de Raliuri pe macadam, fiind un raliu muncit și foarte dificil. Nu am fost feriți nici de această dată de evenimente, o pană pe proba specială Predeal ne-a scos complet din lupta pentru podiumul general absolut, dar mai important este că am terminat fără alte probleme acest raliu, deoarece locul și viteza la care s-a produs pana puteau duce la abandon. Suntem mulțumiți de ritm. Cred că puteam fi și mai rapizi, dar ne vom strădui mai mult în 2024. Apa minerală naturală Borsec a fost alături de noi și de data aceasta și ne-a ajutat să fim în formă maximă în lupta cu secundele. Mulțumim partenerilor pentru întreaga susținere și încrederea pe care ne-au acordat-o sprijinind acest proiect în toți anii aceștia’, a declarat pilotul Adi Teslovan.