Macadamul băcăuan, norocos cu Borsec

Raliul Moldovei Bacău (2-4 august 2024), a șasea etapă a CNR «Betano», s-a desfășurat la începutul lui august, sesiunile de macadam din jurul municipiilor gazdă Moinești și Bacău programând 12 probe speciale ce însumează 116,47 km de macadam și doar 2,5 km de asfalt.

Joi și vineri, 1-2 august 2024, echipajele au avut probele de recunoaștere a traseului și verificările tehnice. Startul festiv s-a dat din Piața Tricolorului (Bacău) la ora 20:00, iar startul efectiv al raliului din municipiul Moinești, și asta pentru că prima zi de concurs s-a concentrat pe probele Runcu, Zemeș și Moinești, toate parcurse de câte două ori. Ziua decisivă a etapei moldave a purtat echipajele înscrise de-a lungul specialelor Trebeș (parcursă de trei ori), respectiv Hemeiuș, în vreme ce Super Speciala „Adi Răspopa', organizată la circuit Speed Park, a încheiat cea de-a 14-a ediție a raliului.

„Un raliu extrem de dificil, cu probe spectaculoase, Raliul Moldovei s-a desfășurat pe parcursul a două zile în două zone diferite. Prima zi, lângă Moinești, cu probe tehnice, dar și foarte casante pentru automobile și a doua zi, pe drumurile de lângă Bacău, cu probe de mare viteză, dar cu o suprafață extrem de bună', ne-a declarat Adi Teslovan.

Prezent pe podiumul Raliului Moldovei Bacău atât la ediția din 2023, cât și la cea din 2021, harghiteanul Adi Teslovan, secondat de copilotul său Imre Cseh, a reușit o nouă performanță foarte bună, locul al treilea în clasamentul general al Campionatului Național de macadam, locul al treilea la clasă și locul fruntaș în clasamentul pe echipe, în pofida faptului că mașina pilotată de el, un Ford Fiesta R5, se apropie de a zecea aniversare.

„Suntem foarte mulțumiți de rezultatele obținute, chiar dacă am făcut pană fix pe prima probă specială a raliului, fapt care ne-a aruncat în afara punctelor, până pe locul 16. Însă am reușit să revenim până pe poziția a cincea în clasamentul general și pe ultima treaptă a podiumului în Campionatul Național de macadam. A fost un weekend plin de aventuri cu pene, probleme tehnice, greșeli personale, dar până la urmă s-a încheiat cu un rezultat decent', a adăugat pilotul.

Mulțumim partenerilor care ne susțin proiectul de atâția ani – UniCredit Leasing, Borsec, Generali, Stanleybet, Hofigal, Mobil 1 prin Star Lubricants, Interflon, Set-prod Com.

Adaugă un comentariu