Raliul Moldovei a adus noi ghinioane pentru echipajul susținut de Borsec și format din Adi Teslovan și Vajk Imre Cseh.
Etapa a patra a Campionatului Național de Raliuri Dunlop, contând totodată pentru European Rally Trophy și Balkan Rally Trophy, s-a desfășurat la Bacău în intervalul 14-16 iunie. A fost a doua etapă de macadam din calendarul competițional, cu 16 probe speciale în zona orașelor Bacău și Moinești și o superspecială la Onești, toate gândite pentru deliciul maxim al publicului, dar și al piloților. Echipajul susținut de Borsec, format din Adi Teslovan și Vajk Imre Cseh, a început competiția cu optimism, dar a fost nevoit să abandoneze pe proba specială 15.
„Pentru echipajul nostru, Raliul Moldovei 2018 s-a terminat nu tocmai cum ne-am dorit – a declarat pilotul Adi Teslovan. „După o primă zi în care ne-am chinuit din nou cu mașina, am început ziua a doua puțin mai optimiști, aceasta fiind în parametri optimi. Ne propusesem să ne bucurăm de fiecare kilometru de probă specială, dar pe PS 15, dintr-o greșeală, neatenție, am lovit un bolovan aflat pe interiorul virajului de după sosire, rezultatul fiind o răsturnare care ne-a obligat la abandon. Trecând peste toate, important este faptul că am reușit să rezolvăm câteva dileme cu care ne-am confruntat de la începutul campionatului. Chiar dacă pentru noi această etapă a fost una cu ghinion, Raliul Moldovei 2018 este o etapă extrem de bine organizată, cu trei transmisiuni live pe postul național de televiziune, cu niște probe superbe și cu o superspecială gândită efectiv pentru a oferi spectacol publicului, dar fără să dea bătăi inutile de cap piloților. Mulțumim partenerilor noștri care ne susțin: UniCredit Leasing, Borsec, Defi, Cipi, Mobil1 prin Star Lubricants, Interflon, Set Prod-Com, Omega Motorsport, Comtrade distribution, distribuitor exclusiv GoPro în România, City Grill și partenerilor media Rock FM și Vice – a mai adăugat Adi Teslovan.
Urmează Raliul Harghitei pe 13-14 iulie, cu probe lângă Odorheiu-Secuiesc, Praid și Homorod.