Toyota înseamnă succes. Tocmai de aceea, mai marii companiei iau în calcul ca 25.000 de angajați să muncească de acasă.
Toyota este cel mai bine plasat constructor auto în topul realizat de Millward Brown cu o valoare de brand de 29,5 miliarde de dolari, în creștere cu două procente față de anul trecut.
Conducerea companiei negociază în prezent un plan cu sindicatele prin care 25.000 dintre angajaţii companiei să deruleze o mare parte din însărcinările ce le revin de acasă, cu scopul de a îmbunătăţi relaţia dintre serviciu şi viaţa de familie. Ba mai mult, programul ar putea fi extins la circa o treime din personalul care lucrează la compania mamă, care numără 72.000 de persoane pe statele de plată.
Departamentele vizate ar fi resurse umane, contabilitate sau vânzări, ori cele de cercetare și dezvoltare. Angajații ar urma să vină la birou minimum două ore pe săptămână.
Măsura este menită să ajute la diminuarea numărului angajaţilor care renunţă la serviciu pentru a avea o viață liniștită de familie.