Porsche 918 Spyder propune o caroserie monococa, construita din plastic ranforsat cu fibra de carbon, dar si elemente din magneziu sau aluminiu, aspect tradus printr-o greutate a caroseriei de 1490 kg.
Prototipul celor de la Porsche se poate lauda, pentru inceput, cu performante ca un consum mediu de carburant de doar 3 l/100 km si emisii reduse la 70 g CO2 pe kilometru. In plus, 918 Spyder accelereaza pana la 100 km/h in 3,2 secunde, in timp ce viteza maxima pe care o poate atinge este de 320 km/h.
Tehnic, Porsche 918 Spyder dispune de un propulsor cu ardere interna – un V8 de 3,4 litri care dezvolta 500 CP si care poate ajunge la maxim 9200 rpm. Tehnologia hibrida reprezentata de doua motoare electrice, unul pentru puntea fata si altul pentru puntea spate, ofera un total de 218 CP.
Motorul electric din fata transmite puterea direct catre puntea fata, iar cel din spate, prin intermediul cutiei de viteze PDK cu sapte trepte, la care este cuplat si motorul V8.
Bateriile Li-Ion au fost pozitionate in spatele celor doua scaune si pot fi incarcate si de la o priza normala. Mai mult, bateriile sunt incarcate si prin actionarea franelor.
Soferul poate opta pentru unul dintre cele patru moduri. Primul mod, E-Drive – permite rularea in modul electric, pana la 25 kilometri. In modul Hybrid – 918 Spyder va rula utilizand ambele motoare electrice, dar si motorul V8. Modul Sport Hybrid utilizeaza ambele sisteme de propulsie, raportul de putere furniza este mai mare pentru puntea spate, iar sistemul Torque Vectoring asigura o dinamica optima. Ultimul mod, Race Hybrid – ofera performante maxime, atat pentru putere, cat si pentru dinamica.