Se pare că prețul de 176.500 de euro cerut pentru Alfa Romeo Giulia GTA și de 181.500 de euro pentru GTAm nu i-a speriat pe clienți. În doar patru luni de când se află la vânzare, toate cele 500 de exemplare au fost vândute.
Giulia GTA (Gran Turismo Alleggarita) își are originile încă din 1965, an când a fost prezentat modelul Giulia Sprint GTA. Aceasta a fost o mașină de competiție ce a fost dezvoltată de către mecanicii Autodelta Racing Team în orele de după încheierea programului de lucru.
GTA are sub capotă același motor V6 de 2,9 litri ca la Giulia Quadrifoglio, însă care aici produce 540 CP (cu 30 CP mai mult). Soluțiile tehnologice de reducere a masei au ajutat-o pe Giulia GTA să dea jos 100 de kilograme: acum are 1.520 kg. Ca rezultat, Giulia GTA efectuază sprintul 0-100 km/h în doar 3,6 secunde.
Din punct de vedere estetic, Giulia GTA se deosebește de celelalte versiuni printr-un design mai agresiv al părții frontale – care acum se bucură de un splitter activ, dezvoltat împreună cu Sauber Engineering. Și partea din spate a primit modificări: evacuarea a fost mutată în centru, iar spoilerul spate și eleronul au fost redesenate. Pachetul exterior este completat de un set de jante cu diametru de 20 de inci.
Dacă la exterior primește fibră de carbon, interiorul Giuliei GTA este scăldat în Alcantara. În cazul versiunii GTAm, bancheta din spate este înlocuită de un suport pentru căști. Iar rollbar-ul de deasupra acestuia este totodată și ancoră pentru noile centuri cu prindere în șase puncte. Scaunele față au fost, de asemenea, înlocuite cu unele din fibră de carbon. Cu GTAm, Giulia este mai pregătită ca oricând pentru tururi de circuit, dar este și omologată pentru circulația pe drumurile publice.
Interesant este că din cele 500 de exemplare, care erau intenționate piețelor din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, 18 mașini au ajuns în Australia, iar 88 au fost comandate din Japonia.