Q7 beneficiaza acum de o noua infatisare. Dar si de noi culori pentru caroserie, noi jante si o grila a radiatorului cromata, redesenata. Ambele spoilere au fome noi, partea de jos putand fi colorata in negru sau gri, in functie de culoarea caroseriei. Farurile dispun de un nou sistem de iluminare adaptiv, cu xenon, pentru ambele faze. Faza lunga dispune de un mod de iluminare pentru autostrada care include si adaptarea fasciculului luminos in viraje. In timpul zilei, Q7 ruleaza utilizand faza scurta si un sistem de LED-uri in forma de U (vezi foto). Semnalizatoarele si stopurile au tehnologie LED.
Tehnic, Audi Q7 propune sase motorizari, toate cu injectie directa, doua alimentate cu benzina si patru diesel.
In prima categorie intra V6-le FSI de 3.6 litri care dezvolta 280 CP si 360 Nm intre 2.500 si 5.000 rpm, dar si V8-ul FSI de 4.2 litri care furnizeaza 350 CP si 440 Nm la 3.500 rpm. Primul consuma in medie 12.1 litri, iar V8-ul, 12.7 l/100 km.
La capitolul diesel intalnim propulsorul de 3 litri TDI care dezvolta 240 CP si 550 Nm intre 2.000 si 2.250 rpm, si care, inregistreaza un consum mediu de combustibil de 9.1 l/100 km. Acesta indeplineste normele de poluare Euro 6, anuntate pentru 2014.
Acelasi propulsor este disponibil optional, in varianta „clean diesel”, cu un consum mai redus cu 0.2 l/100 km, adica 8.9 l/100 km. Acest lucru a fost posibil utilizandu-se un sistem de injectie common rail care lucreaza la o presiune de 2.000 bar, o noua camere de ardere si un sistem performant de recirculare a gazelor de evacuare. In plus, versiunea „clean diesel” a lui 3.0 TDI mai dispune de un catalizator botezat DeNox si de o pompa care injecteaza aditiv AdBlue (vezi foto) in galeria de evacuare incinsa, rezultand astfel amoniac care transforma oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Al treilea propulsor diesel, 4,2 TDI, aduce un consum mediu redus de la 11.1 la 9.9 l/100 km, in conditiile in care puterea maxima a V8-ului crescut la 340 CP si 760 Nm, disponibil intre 1.750 si 3.000 rpm.
Cel mai puternic propulsor diesel al lui Q7 are configuratie V12 si 6 litri. Sau mai bine zis, este cel de la R10 TDI, usor modificat. Puterea maxima oferita de V12 este de 500 CP in timp ce cuplul maxim atinge valoarea de 1.000 Nm intre 1.750 si 3.250 rpm. Acest motor este cuplat la o cutie de viteze automata tiptronic. Sistemul de tractiune integrala este Quattro. Gratie acestui propulsor, Audi Q7 poate ajunge la 100 km/h in numai 5.5 secunde, in timp ce viteza lui maxima este de 250 km/h. Concumul mediu comunicat este de 11.3 l/100 km/h.
Pe lista de dotari intalnim, printre altele, suspensie pneumatica reglabila, discuri de frana ceramice (optional), podea dubla pentru portbagaj, sistem de climatizare pentru patru zone sau scaune ventilate. Vizavi de siguranta, Audi propune printre altele, „lane assist” si „parking sistem assist”.
Pachetul S-line include culori speciale pentru caroserie, jante de 20 inci, spoilere modificate, interior negru, scaune sport cu piele Alcantara, suspensie sport sau pneumatica adaptiva.