Automobile Bavaria a anunțat rezultatele obținute în 2016. Anul trecut, cea mai mare rețea de dealeri BMW din Europa Centrală și de Sud-Est a reușit o cifră de afaceri de 130 de milioane de euro, o creștere cu 39% față de 2015.
Automobile Bavaria a comercializat în 2016 1.769 de automobile BMW noi și 202 vehicule MINI. De asemenea, au mai fost vândute 120 de motociclete și alte 784 de vehicule rulate.
‘În România am crescut mai mult la BMW decât la camioane. Piața s-a stabilizat. Pronosticul meu în 2008 a fost că își revine piața în 2014, nu s-a adeverit. Suntem pe un drum bun. Domeniul mașinilor electrice își dă foarte bine drumul’, a declarat Michael Schmidt, președintele MHS Holding, din care face parte Automobile Bavaria Group.
Cele mai bine vândute modele BMW în 2016 în cadrul Automobile Bavaria rămân vehiculele din gama X.
‘Odată cu lansarea noului BMW Seria 5 și a noului Mini Countryman, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor pentru aceste două modele în anul 2017’, estimează oficialii Automobile Bavaria.