Anul trecut, de Black Friday, ziua cu cele mai mari reduceri de peste an, magazinul eMAG a introdus in oferta, in premiera pentru comertul online din Romania, 63 de automobile.
Pentru ca vanzarea a avut succes, anul acesta, retailerul online continua traditia. Pe 21 noiembrie, eMAG va pune la dispozitie o platforma generoasa dedicata zonei auto. Cei interesati vor gasi accesorii auto, anvelope, dar si masini. Pentru moment, stim ca in promotia de anul acesta, eMAG va introduce modelele Ford Focus si Jaguar XF.
Pentru pregatirea Black Friday 2014, retailerul a investit 5 milioane de lei in servere si 2 miliaone de lei in platforma online.
„Intotdeauna am plecat cu actiunile noastre de la dorintele clientului, iar Black Friday cumuleaza aceste dorinte intr-o zi speciala, ziua cu cele mai multe reduceri din an. Am muncit 6 luni pentru a le aduce clientilor nostri reduceri totale de 75 de milioane de lei dintr-o gama foarte larga de produse”, a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.