BMW 740e iPerformance, BMW 740Le iPerformance și BMW 740Le xDrive iPerformance sunt noile modele hibride cu încărcare la priză care completează gama Seriei 7. Sistemul de propulsie, dar și structura caroseriei Carbon Core sunt derivate din tehnologia modelelor BMW i.
Sistemul de propulsie al noilor modele plug-in hibrid combină puterea motorului turbo pe benzină cu patru cilindri de 2,0 litri/258 CP (cel mai puternic motor cu patru cilindri montat vreodată într-un model BMW de serie), cu cea dezvoltată de un motor electric de 83 kW (113 CP). Puterea totală a sistemului hibrid este, astfel, de 326 CP, cu un cuplu maxim combinat de 500 Nm. Motorul electric este integrat în cutia de viteze Steptronic cu opt trepte. În această configurație, BMW 740e iPerformance accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde, atingând o viteză maximă (limitată electronic) de 250 km/h. Folosind exclusiv motorul electric, viteza maximă poate fi de 140 km/h.
Versiunea cu tracțiune integrală BMW 740Le xDrive iPerformance este al doilea model hibrid BMW care dispune de tracțiune pe toate cele patru roți, după X5 xDrive40e iPerformance. Performanțele aduse de sistemul xDrive se traduc în scurtarea cu 0,1 secunde a duratei accelerației până la 100 km/h.
Capacitatea bateriei Li-Ion este de 9,2 kWh (capacitate utilă: 7,4 kWh), aceasta asigurând o autonomie maximă în ciclul standard de 44-48 km în modul electric pentru BMW 740e iPerformance. Penalizarea asupra autonomiei în cazul versiunii cu tracțiune integrală este minimă, BMW 740Le xDrive iPerformance putând rula electric între 41-45 km. Poziționarea bateriei sub bancheta spate asigură un spațiu pentru bagaje încăpător. BMW anunță un volum al portbagajului de 420 de litri, „mai mare decât al oricurui alt model concurent.